A győztes HARO
Rosenheim - Szabályos hely a dobogón.
A HARO szerte a világon híres termékei kiváló minőségéről, és ezt az állítást rendszeresen megerősítik a fogyasztók véleményét vizsgáló felmérések is. A fogyasztói felmérések mind a HARO, mind pedig a kereskedelmi partnerei számára értékes mutatók a termék minőségére és a márka imázsára vonatkozóan. A legutóbbi felmérés alapján a HARO” termék bajnok” lett és emellett “iparági győztesnek” nyilvánították a padlóburkolatok ágazatában
Termék-elégedettségi felmérés
Egy kiterjesztett felmérésben a német DIE WELT és a ServiceValue GmbH napilap felkérte a fogyasztókat, hogy fejezzék ki véleményüket a jól ismert márkákról. A következő kérdés döntő jelentőségű a „Termék bajnok” rangsorolásánál: „Kérjük, adja meg azokat a vállalatokat / márkákat, amelyek ösztönzik Önt termékeik minőségével”. Márkánként több mint 1000 fogyasztó véleményét kérdezték meg. A HARO megkapta a „Termék bajnok ezüstben” díjat, valamint sokan a vezető padlógyártóként hivatkoztak rá.
Megtérül a minőség iránti teljes elkötelezettség
A fogyasztói rangsorban elért kiváló pozíciójával a HARO ismét megmutatta, hogy a termékminőség iránti elkötelezettség meghatározó tényezője a piaci sikernek. Uwe Eifert, amarketing és az értékesítés osztályért felelős személy a Hamberger Flooring GmbH & Co.KG-nál, a következőképp nyilatkozott: „A gyártással foglalkozó kollégáinkkal együtt örülünk, hogy megkaptuk ezt a fantasztikus díjat. Ez motivál minket a kiváló minőségű termékek iránti elköteleődésünkben”.